Hei, jeg leter etter noen tegninger for et seilfly som ble presentert i Allt om Hobby på midten av 1980 tallet. Jeg fikk tilsendt et sett tegninger fra designer på den tiden, men fikk aldri gjort ferdig noe bygg, og etter å ha flyttet rundt mange ganger er de nå tapt. Siden jeg ikke husker navnet på designer er det litt vanskelig å finne ut hvor jeg skal begynne. Det var tegninger for et seilfly i balsa for RC, uten motor, med wingspan på 2-3m.
Jeg lurer derfor på om noen kjenner noe sted hvor man kan lese gamle Allt om Hobby blader online så jeg kan lete, eller om det er noe sted slike gamle teginger kan være tilgjengelig online? Jeg har sannsynligvis tilgang til gamle AoH blader neste gang jeg er i Norge, men det kan bli en stund til.
Jeg lurer derfor på om noen kjenner noe sted hvor man kan lese gamle Allt om Hobby blader online så jeg kan lete, eller om det er noe sted slike gamle teginger kan være tilgjengelig online? Jeg har sannsynligvis tilgang til gamle AoH blader neste gang jeg er i Norge, men det kan bli en stund til.
Kommentar