Meddelande

Minimera
Inget meddelande ännu.

Gamla forumet

Minimera
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Visa
Rensa alla
nya inlägg

  • Gamla forumet

    Jag kommer inte in på svensktmodellflyg.se längre. Kan det vara min bredbandsuppkoppling som är lat eller har någon av er samma erfarenhet? Det har ju varit på tal att knyta den gamla sidan till denna nyare - men jag hittar den inte här heller.
    Senast redigerad av Stig H ; 2021-05-26, 17:42 .

  • #2
    Jag provade nyss, och jag lyckas heller inte.......
    ...så där lagom vintage...

    Kommentar


    • #3
      Det är väl så att det är helt stängt, jag skulle också behöva komma in där och hämta lite uppgifter från "Min sida"...

      Men Icke sa Nicke!
      Retroholic!

      Kommentar


      • #4
        Hör med Bengt Lindgren. Han höll på och råddade i det där och skulle importera gamla databasen i den här nya.
        //Mange

        www.strangnasmodellflygare.se

        Licensed by the Swedish Civil Contingencies Agency to accuire pure nitromethane

        Endast döda laxar flyter medströms...

        Kommentar


        • #5
          Går inte o komma in..

          Kommentar


          • #6
            Gamla forumet är som ni sett nedsläckt och tyvärr går det inte att få in de gamla trådarna i nya forumet.

            Kommentar


            • Stig H
              Stig H Kommenterade
              Redigering av en kommentar
              Har förbundet beställt nedsläckningen av gamla forumet Svenskt Modellflyg kan man undra......det har förtjänat ett bättre öde.....borde väckas igen så att det går att titta på tycker jag.....
              Senast redigerad av Stig H ; 2021-06-03, 08:18 .

          • #7
            Ge mig en kopia på gamla databasen och den nya så ska jag se om jag inte kan göra ett fungerande importskript. Jobbade heltid med sådant för 15-20 år sedan.
            //Mange

            www.strangnasmodellflygare.se

            Licensed by the Swedish Civil Contingencies Agency to accuire pure nitromethane

            Endast döda laxar flyter medströms...

            Kommentar


            • #8
              Det finns ju en del saker i gamla forumet som man skulle vilja komma åt, synd att det inte förvarnats om detta..

              /Roffe

              Kommentar


              • #9
                Lite dåligt att bara ta bort det.
                Eskilstuna Flygklubb Modellflygsektionen
                ESU deltagare och ESU administratör
                https://www.autopartner.se/

                Kommentar


                • #10
                  Både Bengt Lindgren och Magnus Bernroth är beredda att mixtra så att det gamla SvensktModellflyg blir synligt/läsbart igen. Någon av dem (eller tillsammans) borde få det uppdraget - men vem i förbundet har hand om databaser och ev. backuper?
                  Senast redigerad av Stig H ; 2021-06-07, 09:36 .

                  Kommentar


                  • #11
                    Man kan fortfarande titta på en SMF-back-up från 2020 från Internet Archive, Länken finns i senaste juni-numret av Modellvänner: modellvanner202106.pdf (xn--modellvnner-r8a.se)

                    Kommentar


                    • #12
                      https://web.archive.org/web/20200928...g.se/index.asp

                      Kommentar

                      Arbetar...
                      X