Meddelande

Minimera
Inget meddelande ännu.

Graupner/Mibo Turbo Raven

Minimera
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Visa
Rensa alla
nya inlägg

  • Graupner/Mibo Turbo Raven

    Klicka på bilden för större version  Namn:		12.jpg Visningar:	0 Storlek:		85,6 KB ID:		16699
    SÅLD!


    Graupner/Mibo Turbo Raven med JetCat SPT-5 turboprop. Köpte denna begagnad i sommar men inser nu att det är lite för avancerat för mig. Räknade dessutom inte med att den inte skulle rymmas i bilen . Har med andra ord inte flugit modellen själv och har ingen uppfattning om drifttimmar mm. Modellen verkar fin och har endast små skavanker enligt bilder.


    Spv ca 247cm

    JetCat SPT-5 V3 med Kerostart och ECU
    Dubbla 5645mg på varje skev
    Dubbla Futaba S9206 på sida
    Futaba S6008 HS Mottagare
    Emcotec DPSI RV Mini 5
    Xoar 26x10
    Powerbox rökpump
    Vingpåse


    Vingröret (40mm) saknas
    Stabbe saknas

    Klicka på bilden för större version  Namn:		7.jpg Visningar:	0 Storlek:		70,8 KB ID:		16695 Klicka på bilden för större version  Namn:		9.jpg Visningar:	0 Storlek:		96,5 KB ID:		16696 Klicka på bilden för större version  Namn:		11.jpg Visningar:	0 Storlek:		41,8 KB ID:		16697

    Prisidé: SÅLD!

    Kan dra en tusenlapp på priset om ni inte vill ha Futabamottagaren. Bud mottages självklart.


    Finns för avhämtning i Norrköping.
    Bifogade filer
    Senast redigerad av Phastey ; 2021-09-24, 21:38 . Anledning: Såld

  • #2
    Jag kan bjuda samma pris som du betalat (inropspriset + auktionshusets arvode och slagavgift), utan mottagaren

    Kommentar


    • #3
      Ursprungligen postat av David Visa inlägg
      Jag kan bjuda samma pris som du betalat (inropspriset + auktionshusets arvode och slagavgift), utan mottagaren
      Hej,

      Som jag skrev så beaktar jag alla bud, men i så fall tackar jag så länge och avvaktar lite till.

      Kommentar


      • #4
        Nytt pris!

        Kommentar

        Arbetar...
        X