Meddelande

Minimera
Inget meddelande ännu.

F3K Clinic 2019

Minimera
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Visa
Rensa alla
nya inlägg

  • F3K Clinic 2019

    Klicka på bilden för större version

Namn:		clinic.jpg
Visningar:	109
Storlek:		139,2 KB
ID:		4447
    Hej, Du vet väl om att det hålls en F3K Clinic i Brännebrona helgen 25-26:e Maj.
    Vi har lyckats med att locka hit den regerande världsmästaren, Vincent Merlijn, från Nederländerna, som kommer att föreläsa under clinicen.
    Detta har gjorts möjligt genom att SMFF och F3K har valt att lägga resurser på detta och vi hoppas verkligen att du skall tycka detta låter lockande och att du vill vara med.
    För dig som deltagare, så kostar detta 500:-, men då ingår följande:
    Frukost lördag och söndag, Lunch lördag och söndag samt Middag på Lördagen.
    Anmälan skall ske via modellsegelflyg.se senast den 12/5, så vill du vara med, så är det verkligen hög tid att anmäla sig.
    Sen så vill vi att du betalar i förväg på konto 5383 0061269, mest för att vi inte blir stående med en massa kostnader om folk inte dyker upp.
    Hoppas vi ses på clinicen.

    Stefan Wahlberg

  • #2
    Jag har iofs bara varit med på de F5J-clinics jag själv anordnat men de har varit väldigt lärorika, både för mig och för deltagarna (tror jag ). Så med tanke på att Stefan har lång erfarenhet (längst i Sverige?) av att anordna clinics så kan det inte bli fel. För alla som är det minsta intresserade av F3K: passa på! Ni kommer inte ångra er!

    Kommentar

    Arbetar...
    X