Meddelande

Minimera
Inget meddelande ännu.

"Flaskpost"

Minimera
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Visa
Rensa alla
nya inlägg

  • "Flaskpost"

    Glow motor
    Yahoo/Inkorg
    • Förvånad, nyfiken men lite misstänksam blir man då det dyker upp ett mail från en helt främmande svensktalande argentinare i e-postlådan. Kanske fler har fått samma? Jag har inte vågat klicka på länkarna.

      "JUAN SEREN <juanseren@yahoo.com.ar>
      Till:ronald.borg80@gmail.com

      2 maj vid 17:42

      Hej, jag heter Juan, jag är från Buenos Aires, Argentina. Jag gjorde en video av en Glow motor hopsättning och jag vill dela den med dig. Vänligen hoppas jag läsa dina kommentarer.


      youtube-länk + blogspot-länk


      Med vänliga hälsningar, Juan Seren"
    Senast redigerad av Stig H ; 2019-05-03, 09:12 .

  • #2
    Jag fick samma i alla mina brevlådor!
    //Mange

    www.strangnasmodellflygare.se

    Licensed by the Swedish Civil Contingencies Agency to accuire pure nitromethane

    Endast döda laxar flyter medströms...

    Kommentar


    • #3
      Ja, den länken bör ingen klicka på, det syns att det inte är en länk till youtube utan till något helt annat!

      Är nog inte så smart att ha länken klickbar på detta forumet heller...?

      Kommentar


      • Stig H
        Stig H Kommenterade
        Redigering av en kommentar
        OK, ........det är ju tydligt inte menat bara till mej .......... vill inte att någon råkar ut för t.ex. ett elakt virus

    • #4
      Klicka på bilden för större version  Namn:		image_1541.jpg Visningar:	3 Storlek:		31,7 KB ID:		4286Klicka på bilden för större version  Namn:		image_1542.jpg Visningar:	3 Storlek:		18,5 KB ID:		4287

      Det är en himla snygg animering av en 2-taktare som byggs upp bit för bit.
      Delarna glider fint ihop - en bra instruktion om man vill renovera en motor.
      https://www.youtube.com/watch?v=KBlK...ature=youtu.be
      Senast redigerad av pgerts ; 2019-05-03, 15:09 . Anledning: Lagt till länk och klipp från filmen
      www.modellflygnytt.se/mv.html

      Kommentar


      • #5
        Ursprungligen postat av Cox Visa inlägg
        Ja, den länken bör ingen klicka på, det syns att det inte är en länk till youtube utan till något helt annat!

        Är nog inte så smart att ha länken klickbar på detta forumet heller...?
        Visst är det en direktlänk till Youtube! "https://www.youtube.com/watch?v=KBlKQMIUotk&feature=youtu.be" Och den tillförde ingenting skadligt på datorn...
        Senast redigerad av Gasman ; 2019-05-03, 20:04 .
        //Mange

        www.strangnasmodellflygare.se

        Licensed by the Swedish Civil Contingencies Agency to accuire pure nitromethane

        Endast döda laxar flyter medströms...

        Kommentar


        • Cox
          Cox Kommenterade
          Redigering av en kommentar
          Ja, den stod nog i den förkortade formen "youtu.be" istället för "youtube.com", men det är alltid lite misstänk tycker jag när adressen inte är exakt den rätta.
      Arbetar...
      X