Om detta är ditt första besök, börja med att kolla Vanliga frågor. Du behöver registrera dig samt svara på bekräftelsemailet innan du kan posta inlägg. För att börja visa inlägg, välj det underforum du vill besöka genom att välja fliken Forum härovan.
måste bara testa hur mycket enklare det är här än på gamla forumet.
Drag n drop verkar inte funka
Ladda upp bilaga direkt från telefonen? Vänta ....... ..... .... Fullsize - det blev STORT!!
Har kört med bilagaknappen (uppe till höger) - funkar bra - men bara med en bild.
Markerar jag flera får jag felmeddelande efter en stund
Testar nu med kameraknappen (uppe till vänster).
Inte heller här verkar jag kunna markera flera bilder samtidigt och ladda upp utan felmeddelande.
Har kört med bilagaknappen (uppe till höger) - funkar bra - men bara med en bild.
Markerar jag flera får jag felmeddelande efter en stund
Testar nu med kameraknappen (uppe till vänster).
Inte heller här verkar jag kunna markera flera bilder samtidigt och ladda upp utan felmeddelande.
Hmm... ett forum utan bilder är som kärlek utan kaffe... Ska testa mer bildinlägg i kväll.
Hmmm.... Att lägga in flera stora bilder i ett inlägg o lägga till text mellan/ovan varje bild var inte helt enkelt....
Jag hajjar givetvis inte hur man gör, så nån vuxen får gärna berätta hur man gör.
Frimärksbilder är inga problem att få in, men jag personligen tycker att en tråd blir enklare att följa/läsa om bilderna ligger i rätt storlek i tråden, då behöver man bara scrolla och läsa o kolla, istället för att klicka på varje bild för att se den...
Jag är säkert den enda som tycker så, så det är ok att hoppa på mig, hjälmen o skölden är på!
Hmmm.... ..
Jag är säkert den enda som tycker så, så det är ok att hoppa på mig, hjälmen o skölden är på!
Hur lägger du in bilderna? Använder du kamerasymbolen eller bilage-gemet?
Är det någon skillnad?
Ska testa med bilagan och försöka få ett par bilder under varandra med text mellan.
Så ett försök med "andra sidan till"
Verkar ju funka..
Det var med bilaga - en bild i taget.
Man kan ställa sig i texten där man vill ha bilden - väljer fullstor i detta fallet när bilden redan är beskuren och förminskad till webbstorlek.
Vi behandlar personuppgifter om användare av vår webbplats genom att använda cookies och annan teknik för att leverera våra tjänster, anpassa annonsering och analysera webbplatsaktivitet. Vi kan dela viss information om våra användare med våra annonserings- och analyspartners. För mer information, se vår Sekretesspolicy.
Genom att klicka på "Jag godkänner" nedan godkänner du vår Sekretesspolicy och vår personliga databehandling och cookiepraxis som beskrivs där. Du bekräftar också att detta forum kan vara placerat utanför ditt land och du samtycker till insamling, lagring och behandling av dina uppgifter i det land där detta forum är placerat.
Kommentar