Meddelande

Minimera
Inget meddelande ännu.

Fixa tydligare inloggning

Minimera
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Visa
Rensa alla
nya inlägg

  • Fixa tydligare inloggning

    Först trodde det vad jag som var blind men har hört från flera håll så jag kan inte vara ensam. Att registrera sig här var enkelt så det kommer upp som text när man försöker gå in på forumet om man inte är inloggad. Men att sedan logga in igen efter registering va inte det enklaste.

    Att ha en grå kant längst upp med liten text. En ruta som har samma gråfärg som sökrutan i webläsaren och dessutom försvinner när man scrollar ner på en sida är rent av kasst. Fixa en bättre tydligare logga in knapp. Att tex ha den till höger om "bloggar" hade varit enkelt och tydligt.

    Klicka på bilden för större version

Namn:		smff.jpg
Visningar:	146
Storlek:		161,2 KB
ID:		9112

  • #2
    Hej!
    Forummotorn är en kommersiell app från vBulletin som vi kan styra och ställa i ganska mycket i. Men inte i allt som t.ex. inloggningens placering. Ett tips; Kryssa i rutan "Kom ihåg mig" så loggas du in automatiskt nästa gång så snart du klickar någonstans i Forumet.
    //Mange

    Klicka på bilden för större version  Namn:		Kom ihåg mig.png Visningar:	0 Storlek:		283,7 KB ID:		9140
    Senast redigerad av Gasman ; 2020-02-15, 16:50 .
    //Mange

    www.strangnasmodellflygare.se

    Licensed by the Swedish Civil Contingencies Agency to accuire pure nitromethane

    Endast döda laxar flyter medströms...

    Kommentar

    Arbetar...
    X