Om detta är ditt första besök, börja med att kolla Vanliga frågor. Du behöver registrera dig samt svara på bekräftelsemailet innan du kan posta inlägg. För att börja visa inlägg, välj det underforum du vill besöka genom att välja fliken Forum härovan.
Senaste dagarna har mailmeddelanden om köp&sälj börjat strömma in i min mailbox. Var stänger jag av det? Hittar ingen funktion för detta i mina kontoinställningar.
Inte bara köp&sälj förresten! Varenda grej som händer genererar ett mail! Mailboxen kommer ju bli stupfull på nolltid!
Hur lyckas man med det?
Jag har inte fått något meddelande från någon tråd - och jag har väl inte klickat i eller ur något vad jag vet.
Kan det vara någon som busar och har angett din epostadress ;-)
Är det från nya eller gamla forat?
Vi behandlar personuppgifter om användare av vår webbplats genom att använda cookies och annan teknik för att leverera våra tjänster, anpassa annonsering och analysera webbplatsaktivitet. Vi kan dela viss information om våra användare med våra annonserings- och analyspartners. För mer information, se vår Sekretesspolicy.
Genom att klicka på "Jag godkänner" nedan godkänner du vår Sekretesspolicy och vår personliga databehandling och cookiepraxis som beskrivs där. Du bekräftar också att detta forum kan vara placerat utanför ditt land och du samtycker till insamling, lagring och behandling av dina uppgifter i det land där detta forum är placerat.
Kommentar