Meddelande

Minimera
Inget meddelande ännu.

Modellarkiv & Ritningsarkiv

Minimera
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Visa
Rensa alla
nya inlägg

  • Modellarkiv & Ritningsarkiv

    Ingen av er andra som saknar Modellarkiv & Ritningsarkiv från gamla forumet?
    Eskilstuna Flygklubb Modellflygsektionen
    ESU deltagare och ESU administratör
    https://www.autopartner.se/

  • #2
    Om det nu ska flyttas över från gamla sajten till detta någon gång så kommer det nog, fast inte säkert att det blir levande så att man kan lägga in nytt.
    Det finns ju en hel del stora ritningsarkiv på nätet och de kunde ju komma upp i en länksamling om det nu blir någon som kommer att lägga lite jobb här.
    Inget gör sig själv .........
    www.modellflygnytt.se/mv.html

    Kommentar


    • #3
      Mig veterligen så ligger den kvar,fullt läsbar där den har varit hela tiden .Jag förstår ärligt talat inte hur du tänker Petrik..den kommer att ligga där även framledes..Min förhoppning var att man i.o.m att detta forum kom upp skulle få en nystart med modellflygsgladasaker,jag hoppas att det så smånongom blir så..
      MVH
      //Bokis

      Kommentar


      • #4
        Ursprungligen postat av Bokis Visa inlägg
        Mig veterligen så ligger den kvar,fullt läsbar där den har varit hela tiden .Jag förstår ärligt talat inte hur du tänker Petrik..den kommer att ligga där även framledes..Min förhoppning var att man i.o.m att detta forum kom upp skulle få en nystart med modellflygsgladasaker,jag hoppas att det så smånongom blir så..
        Jag har inte krävt att du skall förstå hur jag tänker Bokis för det blir nog lite problem.
        Undrade mest om man vill ha ett
        Modellarkiv & Ritningsarkiv man kan fortsätta att fylla på.
        Att det ligger där det legat hela tiden och är fullt läsbart är ju inte riktigt samma sak.
        Nya forumet ser bra ut annars och kommer nog att bli välanvänt.

        Eskilstuna Flygklubb Modellflygsektionen
        ESU deltagare och ESU administratör
        https://www.autopartner.se/

        Kommentar


        • #5
          Ursprungligen postat av petrik Visa inlägg
          Ingen av er andra som saknar Modellarkiv & Ritningsarkiv från gamla forumet?
          Nä.
          Skriva något...

          Kommentar

          Arbetar...
          X