Meddelande

Minimera
Inget meddelande ännu.

Icke godkänt...?

Minimera
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Visa
Rensa alla
nya inlägg

  • Icke godkänt...?

    Nu fick jag också problemet med att inlägg inte blir godkända, får se om detta kan slinka igenom...
    Senast redigerad av Cox ; 2019-05-08, 11:38 . Anledning: Tillägg: Jag har inte gjort något särskilt vad jag vet, och när jag skrev ett svar i denna tråden så blir inte det heller godkänt....

  • #2
    Nu är det upplåst!

    Berätta vad du gjorde för att det skulle hamna bland Icke godkända. Jag har bara lyckats provocera fram det en enda gång genom att oavbrutet ändra i ett inlägg.
    //Mange

    www.strangnasmodellflygare.se

    Licensed by the Swedish Civil Contingencies Agency to accuire pure nitromethane

    Endast döda laxar flyter medströms...

    Kommentar


    • #3
      Jag har inte gjort nånting särskilt alls vad jag vet...

      Det var väldigt längesedan som jag loggade ut, men det är det enda som jag kan komma på?

      Kommentar


      • #4
        Jag ska kolla med programmakarna vilka parametrar som styr det här och se vad man kan göra åt det.
        //Mange

        www.strangnasmodellflygare.se

        Licensed by the Swedish Civil Contingencies Agency to accuire pure nitromethane

        Endast döda laxar flyter medströms...

        Kommentar


        • #5
          Okej, jag fick vid något tillfälle upp en meddelande box som sa att det var markerat som spam och att en moderator måste godkänna det.

          Kommentar


          • #6
            Jag har en Säljesannons som blev icke godkänd efter att jag editerat några gånger. Kanske bättre att lägga till kompletterande info i nya poster men blir ju mer svårläst. Fånig funktion med detta icke godkänt. Ta bort det!
            Skriva något...

            Kommentar


            • #7
              Jag tror det kan behöva ändras i foruminställningarna så att användare kan ändra ett inlägg fler gånger eller med tätare mellanrum än man tillåts göra idag.
              Tror det hände med ett inlägg jag svara på häromdagen om Auster Autocrat. Vet att jag ändra en del i det (stavfel och så) innan den blev "grönt" och ansågs som ett spam.

              /Bo
              Karlstads MFK

              Kommentar


              • #8
                Finns det någon uppdatering på detta?

                Jag har fortfarande problem med att skriva inlägg ifrån mitt första alias. Det verkar som att man inte kan redigera i texten ens innan det faktiskt är ivägskickat. Jag trodde tidigare att det framförallt gällde om man redigerade ett redan inskickat inlägg, men tydligen så gäller det att stava och skriva helt rätt ifrån början. Kanske är det relaterat till en autosparande funktion som känner att man redigerar om...?

                Kommentar


                • #9
                  Okej, detta medellandet ovan gick tydligen igenom, men jag "vågar inte" ändra i den texten nu...

                  Kommentar


                  • #10
                    Icke godkänt.

                    Jag har också haft problem med att säljanonser inte blivit godkända, efter några redigeringar.
                    Om man kopierar texten som inte är godkänd, och klistrar in den i något annat program (t.ex. Word) och redigerar där och kopierar, och sedan öppnar ett NYTT ÄMNE och klistrar in texten, så verkar det funka.
                    Senast redigerad av Stig A ; 2020-01-26, 23:58 .

                    Kommentar


                    • #11
                      Jag kommer att sluta skriva här om detta problem inte avhjälps, det har ju jävlats i flera år. För mig har det hänt efter bara två redigeringar.

                      /Ville
                      "Jag vet det jag vet och jag gör vad jag kan"

                      Kommentar


                      • #12
                        Jag har på prov avaktiverat spamkontrollen (finns tyvärr bara av/på, inga andra inställningar). Vi kör så här ett tag så får vi se hur det funkar.

                        //Mange
                        //Mange

                        www.strangnasmodellflygare.se

                        Licensed by the Swedish Civil Contingencies Agency to accuire pure nitromethane

                        Endast döda laxar flyter medströms...

                        Kommentar

                        Arbetar...
                        X