Meddelande

Minimera
Inget meddelande ännu.

Nyheter i forumet

Minimera
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Visa
Rensa alla
nya inlägg

  • Nyheter i forumet

    Nu har alla fått en extra ikon nere till höger vid postinläggen som heter "Anmäl". Den ska ni klicka på när något inlägg går överstyr och diskussionen spårar ur (helst innan). Då får moderaterna, förlåt moderatorerna, en signal och kan hantera det hela så att det inte spårar ur fullständigt. I samma veva hittade jag att ni inte hade behörighet att skapa omröstningar, vilket jag naturligtvis rättade till. Hur det funkar får ni faktisk själva leta reda på i hjälptexterna (nedan).

    Nu finns också en liten ruta på startsidan nere till vänster (när man har loggat in) som heter "Medlemmar". Där ser ni vilka medlemmar som finns samt vilka som är uppkopplade...

    Hälsningar
    //Gasman, Er högvördige flyttalsvariabel i cyberrymden...
    //Mange

    www.strangnasmodellflygare.se

    Licensed by the Swedish Civil Contingencies Agency to accuire pure nitromethane

    Endast döda laxar flyter medströms...

  • #2
    Nu har jag lyckats flytta ned sökrutan och breddat utrymmet för toppbilden till 100% och lagt in Davids nya, tjusiga logga. Ska försöka få bort den turkosa ramen också...
    //Mange

    www.strangnasmodellflygare.se

    Licensed by the Swedish Civil Contingencies Agency to accuire pure nitromethane

    Endast döda laxar flyter medströms...

    Kommentar


    • #3
      Blir supersnyggt! Tack till David och dig Gasman som gör jobbet

      //Fredrik

      Kommentar


      • #4
        Ursprungligen postat av Elgstrand Visa inlägg
        Blir supersnyggt! Tack till David och dig Gasman som gör jobbet

        //Fredrik
        Instämmer med föregående talare.
        MVH
        //Bokis

        Kommentar


        • #5
          Vi jobbar på¨så gott vi kan!
          //Mange

          www.strangnasmodellflygare.se

          Licensed by the Swedish Civil Contingencies Agency to accuire pure nitromethane

          Endast döda laxar flyter medströms...

          Kommentar

          Arbetar...
          X