Meddelande

Minimera
Inget meddelande ännu.

Testinlägg för flaggning som olämpligt

Minimera
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Visa
Rensa alla
nya inlägg

  • Testinlägg för flaggning som olämpligt

    Om man öser ur sig en massa obsceniteter kan inlägget komma att flaggas! Då kommer Bokis och vrider om öronen på en. Nu ska vi prova om det funkar...
    //Mange

    www.strangnasmodellflygare.se

    Licensed by the Swedish Civil Contingencies Agency to accuire pure nitromethane

    Endast döda laxar flyter medströms...

  • #2
    Hej bokis akta dig så jag inte kommer o pussar dig

    Kommentar


    • #3
      Que - var hittar man flaggan?
      Du gör det genom att klicka på den lilla flaggan längst ned till höger i inlägget.
      www.modellflygnytt.se/mv.html

      Kommentar


      • #4
        Ursprungligen postat av klavins Visa inlägg
        Hej bokis akta dig så jag inte kommer o pussar dig
        ...borstar tänderna o sätter mig på trappan o väntar..Så långt är det väl inte till Hultsfred??
        MVH
        //Bokis

        Kommentar


        • #5
          Ursprungligen postat av Bokis Visa inlägg

          ...borstar tänderna o sätter mig på trappan o väntar..Så långt är det väl inte till Hultsfred??
          Inte direkt "under bältet"
          Men vad hade Gullan sagt?
          Sova i snickarboan... var är flaggan ?
          www.modellflygnytt.se/mv.html

          Kommentar


          • Gasman
            Gasman Kommenterade
            Redigering av en kommentar
            Bredvid Gilla...

        • #6
          Bokis är en underbar man.
          (Jag ser ingen flagga bredvid Gilla.)
          Senast redigerad av Gasman ; 2019-03-08, 09:17 .

          Kommentar


          • #7
            Nä, det stämmer! När jag loggar in som standardmedlem utan Adminrättigheter är flaggan borta! Ska se ut så här;
            Klicka på bilden för större version

Namn:		Flagga.jpg
Visningar:	239
Storlek:		4,2 KB
ID:		2318
            Nån inställning som jag måste leta reda på...​​​​​​​
            //Mange

            www.strangnasmodellflygare.se

            Licensed by the Swedish Civil Contingencies Agency to accuire pure nitromethane

            Endast döda laxar flyter medströms...

            Kommentar


            • #8
              Ursprungligen postat av Poteta Visa inlägg
              Bokis är en underbar man.
              (Jag ser ingen flagga bredvid Gilla.)
              Åhhh!! Fruktansvärt! (nu passade du på va!!?? )
              Senast redigerad av Gasman ; 2019-03-08, 09:17 .
              MVH
              //Bokis

              Kommentar


              • #9
                Nu har ni flaggan på plats. Liksom även funktionen "Omröstning" som inte heller var aktiverad för standardmedlemmar (hur den fungerar får ni läsa er till i hjälptexterna). Sedan har jag hittat funktionen "Vilka är online" och "medlemslista" som jag ska försöka få igång på lämplig plats i forumet.
                //Mange

                www.strangnasmodellflygare.se

                Licensed by the Swedish Civil Contingencies Agency to accuire pure nitromethane

                Endast döda laxar flyter medströms...

                Kommentar


                • #10
                  Skall bli intressant att se hur det här med flaggning fungerar. Idealet vore att Bokis förses med antingen hyrbil, tågbiljett alt. flygbiljett, och ges möjlighet att besöka den fula, dumma elaka medlemmen för att då kunna göra ett personligt hembesök. Bokis kommer säkert att knacka på dörren och säga "Dööö, grabben...jag vill snacka märä". OK OK, jag inser att så kommer det kanske inte att gå till, det mest praktiska vore väl då att anlita närmaste befintliga motorcykelklubb. OK OK.....inga motorcykelklubbar heller....så hur är det hela tänkt?

                  Det gamla forumet hade ju onekligen sina mörka perioder, men detta nya forum verkar ju än så länge vara ljust, glatt och trevligt. Vore alldeles utmärkt om det kunde fortsätta vara på det viset.

                  Kommentar


                  • #11
                    Ursprungligen postat av reparatörn Visa inlägg
                    Skall bli intressant att se hur det här med flaggning fungerar. Idealet vore att Bokis förses med antingen hyrbil, tågbiljett alt. flygbiljett, och ges möjlighet att besöka den fula, dumma elaka medlemmen för att då kunna göra ett personligt hembesök. Bokis kommer säkert att knacka på dörren och säga "Dööö, grabben...jag vill snacka märä". OK OK, jag inser att så kommer det kanske inte att gå till, det mest praktiska vore väl då att anlita närmaste befintliga motorcykelklubb. OK OK.....inga motorcykelklubbar heller....så hur är det hela tänkt?

                    Det gamla forumet hade ju onekligen sina mörka perioder, men detta nya forum verkar ju än så länge vara ljust, glatt och trevligt. Vore alldeles utmärkt om det kunde fortsätta vara på det viset.
                    Piskrapp medelst rotting eller linjal över fingrarna vore väl lämpligt, eller ett munplåster så det håller vederbörande lugn och fin.

                    Kommentar


                    • #12
                      Alla som blir flaggade får ett virus, Bokisboten, installerat i datorn!
                      //Mange

                      www.strangnasmodellflygare.se

                      Licensed by the Swedish Civil Contingencies Agency to accuire pure nitromethane

                      Endast döda laxar flyter medströms...

                      Kommentar


                      • #13
                        Inget märkligt alls egentligen,numera så får jag mail då och då när det slunkit in spam tex om div. försök o sälja olagligheter.
                        Det är Medlemmar som ser detta,anmäler det via flaggan och så löser jag det med borttagning av ämnet.
                        I det andra fallet,att någon inte följer Netikett,försöker provocera fram bråk m.m så skrev jag här:http://www.svensktmodellflyg.se/foru...6&replypage=99

                        Sammandrag: de finns de som tror att jag på annat håll tar bort inlägg m.m,så är inte fallet,gör man det så kan andra inte läsa om
                        det som jag tycker har fallerat och dra sina egna slutsatser.

                        Vi har också någon här som har gått över gränsen men själv tagit bort inlägg efter en god natts sömn,
                        kan vara bra att veta,även detta kan ses av oss moderatorer och återställas så det kan faktiskt vara bra att tänka efter före,
                        innan man klickar på "skicka svar"

                        Man kan ha högt till tak bara tonen är god,inga problem men för de som undrar: De ämnen som tidigare visat sig ta fram det sämsta hos oss
                        finns ingen anledning att ge rum här,väljer man att inte förstå detta så kommer det att "modereras".
                        MVH
                        //Bokis

                        Kommentar


                        • #14
                          Borde det inte heta "Anmäl inlägg" eller nåt liknande istället för "Flaggning" - tror att det skulle göra funktionen mera lättförståelig för de flesta. Om det är detta som avses...

                          Kommentar


                          • #15
                            Ursprungligen postat av mcregor Visa inlägg
                            Borde det inte heta "Anmäl inlägg" eller nåt liknande istället för "Flaggning" - tror att det skulle göra funktionen mera lättförståelig för de flesta. Om det är detta som avses...
                            Klok synpunkt! Lite pyssel dock att namnändra saker i nomenklaturen då det måste korrelera med hjälptexter mm. Men i det här fallet håller jag med!
                            //Mange

                            www.strangnasmodellflygare.se

                            Licensed by the Swedish Civil Contingencies Agency to accuire pure nitromethane

                            Endast döda laxar flyter medströms...

                            Kommentar

                            Arbetar...
                            X