Meddelande

Minimera
Inget meddelande ännu.

Senaste inläggen...

Minimera
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Visa
Rensa alla
nya inlägg

  • Senaste inläggen...

    Kanske är det jag som är blind men det borde finnas ett snabbval där man ser alla nya inlägg sedan man var inne på forumet senast - kolla t ex rcflyg.se som har den funktionen.

  • #2
    Ursprungligen postat av mcregor Visa inlägg
    Kanske är det jag som är blind men det borde finnas ett snabbval där man ser alla nya inlägg sedan man var inne på forumet senast - kolla t ex rcflyg.se som har den funktionen.
    Är det inte precis där man hamnar i startsidan?
    Jag hittade de senaste inläggen direkt under blaffan om annonsplats och Ordförandens välkomnstrader.
    www.modellflygnytt.se/mv.html

    Kommentar


    • #3
      Rätt så, Patrik. Dock tror jag att man i längden blir lite less på att få fram välkomstraderna varje gång man vill se senaste inläggen.
      Jag valde dock sektionen Forums som kändes som den mest naturliga när man vill besöka forumet och inte t ex Flygfältskartan.
      F ö så visar inte Hem de inlägg som skapats sedan jag som medlem var inne senaste gången så ta gärna en titt på rcflyg.se och stjäl lite idéer därifrån. Det forumet har ju också ändrats i dessa avseenden några gånger men nu tycker jag personligen att dom hittat ett bra "recept".
      Senast redigerad av mcregor ; 2019-01-18, 09:02 .

      Kommentar


      • #4
        Beklagar att välkommen raderna stör er så mycket,själv så tycker jag nog att de gärna får stå där ett tag,det finns nya som kanske just hittat hit?
        Sen likheten med RCFLYG,det här är något annorlunda forummotor som inte ser likadan ut för Admin när allt ska ställas tillrätta så det kan ta lite tid
        innan saker kommer på plats.
        Vi är några som har jobbat på att få igång det de senaste dagarna och vi gör vårt bästa för att det ska bli användarvänligt..

        //Bokis
        MVH
        //Bokis

        Kommentar


        • #5
          Då får jag föreslå en liten förändring när det gäller de senaste inläggen via Start-knappen. Tycker att det istället bör vara de senast uppdaterade ämnena/trådarna så att inte samma tråd upprepas många gånger om flera skrivit nya inlägg i den.

          Kommentar

          Arbetar...
          X