Meddelande

Minimera
Inget meddelande ännu.

Hur radera bilder?

Minimera
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Visa
Rensa alla
nya inlägg

  • Hur radera bilder?

    Hur tar jag bort bilder?
    - redigera bilder
    - trycker på soptunnan
    - då får jag upp två alternativ, "ladda upp" eller "annullera".

    Inget av dom alternativen fungerar.

    Och, hur raderas ett helt inlägg? Det kanske inte går efter en viss tid eller??




    Bifogade filer
    Senast redigerad av Thomas ; 2019-02-11, 14:23 .

  • #2
    Önskar jag kunde hjälpa er men jag vet att det fixas vartefter,ska fixa så Admin ordnar till det,tack för de varma orden!
    MVH
    //Bokis

    Kommentar


    • #3
      Så här tar du bort bilder;

      Klicka på redigera (pennan) längst ned på ditt inlägg.
      Klicka på Avlägsna vid röda pilen och spara.

      Vill du ta bort hela inlägget klickar du på Radera-knappen (i redigeringsläget)

      Klicka på bilden för större version

Namn:		1.jpg
Visningar:	151
Storlek:		169,5 KB
ID:		1080

      Hälsningar Gasman
      som ber om ursäkt för att det tog hela 5 timmar för Thomas att få svar på sin fråga. Tackar samtidigt för alla glada och positiva kommentarer!
      //Mange

      www.strangnasmodellflygare.se

      Licensed by the Swedish Civil Contingencies Agency to accuire pure nitromethane

      Endast döda laxar flyter medströms...

      Kommentar


      • #4
        Tack Mange !
        Nu lyckades jag radera min testannons i kop/sälj......
        Och nu frågar jag mig om den där "radera"-knappen fanns där från början....?...om den gjorde det, var det en grov, nästan osannolik miss av mig, eftersom jag verkligen granskade sidan noga innan jag gav upp....

        ...så där lagom vintage...

        Kommentar


        • Bokis
          Bokis Kommenterade
          Redigering av en kommentar
          Admin hittade var inställningen var Bosse så det är inte du som såg fel,den fanns inte men det är fixat nu.. =)

      • #5
        Ursprungligen postat av Jonte
        Bilder går inte ännu att ta bort. En inställning som admin måste göra. Även på köp och sälj går det inte att sudda sin annons. Också det är en inställning för admin. Går ta bort sina egna inlägg. Om man nu inte har börjat tråden och sedan fått svar på tråden. Även svar man gjort i tråden. Kan man ta bort själv. Många saker här man tycker att man skall ha fixat innan man öppnade denna sait. Men då kanske detta skulle ta ett år till. Tråkigt att den gamla sidan lades ner. Rasmus och Daniel hade ju jätte koll på deras sait. Men det kanske blir så. När det nästan är en myndighet som driver denna sait nu
        Och jag valde att återställa ämnet(var borttaget) av två orsaker,dels för Gasmans förklaring så att fler kan se den ,dels för att fler ska förstå att det är en pågående process att göra forumet användbart Jonte,dina kommentarer här gör att det känns sisådär att lägga ner tid på forumet,man tappar liksom lusten att göra något för er..Skriv gärna vad som ska fixas MEN håll en hövlig ton,Admin gör sitt bästa för att det ska funka..Det kommer att dyka upp fler buggar,det är lika mycket en inlärningsprocess för oss som för användarna..
        Senast redigerad av Bokis ; 2019-02-11, 19:13 .
        MVH
        //Bokis

        Kommentar


        • #6
          Jonte låter precis som Eric i gamla forumet, konstigt va?

          Kommentar

          Arbetar...
          X