Meddelande

Minimera
Inget meddelande ännu.

Balsa(m) för själen...

Minimera
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Visa
Rensa alla
nya inlägg

  • Man behöver inte skämmas för att man inte kan bygga modellflygplan, "lite snett är också rätt" är ju mantrat som dom flyger radiostyrt lever efter. Finns ju alltid nått skevt roder man kan styra via radion om det inte blev korrekt. Friflygare måste bygga 100% rätt....
    It's Not Just Good, It's Good Enough !

    Kommentar


    • Ursprungligen postat av Henry Cow Visa inlägg
      Friflygare måste bygga 100% rätt....
      Såklart...!
      Att lyckas få alla skevheter att samverka, så att summan av alla motstridande krafter får modellen att bete sig precis som man vill, är sådant som skiljer män från pojkar.....eller pratar jag om politiker nu....?

      .
      ...så där lagom vintage...

      Kommentar


      • När orken tryter i sommarvärmen: Här är en samling fina filmsnuttar att förströ sig med

        https://www.youtube.com/user/maxfliart/videos



        .
        ...så där lagom vintage...

        Kommentar


        • Test
          ...så där lagom vintage...

          Kommentar


          • Jag testar pga att den här sajten inte fungerar för mig längre. Jo,som synes kan jag skriva rå text (nätt och jämt), men alla andra funktioner som bilder m.m. fungerar inte alls. Och en skylt dyker ständigt upp, som uppmanar mig att "ladda om sidan", vilket inte hjälper.... Jag har ett helt vanligt Windows 10, och det är enbart denna sajt som "bråkar" med mig.... Vad göra....?
            ...så där lagom vintage...

            Kommentar


            • 3,14
              3,14 Kommenterade
              Redigering av en kommentar
              Jag får samma skylt.
              Fantastiskt att du bygger, det är 10 år sedan jag byggde och då var det en Josefin.

          • Skylten som dyker upp lyder så här. ////// Det gick inte att läsa in den utökade textredigeraren. Du kan använda vanlig textredigerare, eller du kan ladda om sidan för att försöka igen. Om problemet kvarstår kontaktar du administratören. ///// Att ladda om sidan hjälper inte. Samma skylt dyker ständigt upp. . Kan någon moderator/administratör maila mig ? ( bj-mg@telia.com ) Behöver tips, hjälp eller åtminstone en förklaring.
            ...så där lagom vintage...

            Kommentar

            Arbetar...
            X