Meddelande

Minimera
Inget meddelande ännu.

Idrottonline, personlicens medlemskap 2020 hur?

Minimera
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Visa
Rensa alla
nya inlägg

  • Idrottonline, personlicens medlemskap 2020 hur?

    Jag ska knappa in våra SMFF-medlemmar i Idrottonline, och går in via Licenser + Personlicens.
    Snyggt och prydligt kommer jag fram till en lista med våra medlemmar, men....

    den licens jag kan "ansöka" om är "SMFF Radioflygbevis". Jag vill registrera medlemskap 2020.
    Jag kan ansöka om ny personlicens för någon, och då kan jag välja flera olika, Medlemskap, FAI-licens, Radioflygbevis mm.

    Hur fungerar det här egentligen?
    "If it looks allright, it flies allright"

  • #2
    Manual finns på hemsidan.

    Kommentar


    • #3
      https://www.modellflygforbund.se/glo...emmar-v0.2.pdf

      Kommentar


      • #4
        Tack Lennu52, tur att Du lade ut den sista länken, för genom hemsidan modellflygforbund.se går det inte att hitta den. Nu får jag se om det lyckas.
        "If it looks allright, it flies allright"

        Kommentar


        • #5
          Ja tyvärr ligger den lite gömd, den finns i alla fall under flik, förbundet/avgifter 2020, lite ner på sidan står det "Manual för registrering finns att hämta här",
          Om får problem kan du mejla till medlemsfragor@modellflygforbund.se.

          Kommentar


          • #6
            Hej,
            Än en gång tack! Det löste sig med hjälp av manualen.
            Det lite luriga i det hela är att jag var helt rätt i systemet, skulle bara ha ignorerat det där om 500 medlemmar så hade jag sett den naturliga vägen. Men men..
            Jag blev skraj för skyhög medlemsavgift till SMFF (210 000 kr för 500 pax) så jag valde att fråga här.

            Skämt åsido - Jag kände att det kunde bli strul och merjobb för någon att rätta till ett medlemsfel.
            "If it looks allright, it flies allright"

            Kommentar

            Arbetar...
            X