Meddelande

Minimera
Inget meddelande ännu.

Hobbybutiker,

Minimera
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Visa
Rensa alla
nya inlägg

  • Hobbybutiker,

    Var är Hobbybutikerna som fanns på gamla sidan , kan inte hitta dom på nya svenskt Modellflyg

    mvh kawa
    Senast redigerad av kawa ; 2019-02-07, 07:54 .

  • #2
    http://www.svensktmodellflyg.se/hobbybutiker.asp
    www.modellflygnytt.se/mv.html

    Kommentar


    • pernstig
      pernstig Kommenterade
      Redigering av en kommentar
      Den listan är inte helt aktuell. Håkans hobby i Örebro och Modellex i Örebro finns inte längre. RC-Teknik finns inte i Hammar längre utan i Filipstad. FullKontroll har ingen butik i Örebro längre.

  • #3
    Rätt meningslös lista egentligen. Jag kollade alla och skrev en "rensad" lista (ca hälften av företagen fanns inte längre..) och sände till webmaster för 5-6 år sedan, så att listan skulle uppdateras utan för mkt besvär.. Inget svar, tyvärr.

    Kommentar


    • #4
      Frågan är om något från gamla sidan kommer att flyttas över till den nya?
      Ambitionsnivån ligger ju inte precis som när gamla sidan startades av två entusiaster som säkert lade mycket av sin fritid på att få forumet till sveriges då bästa för modellflygare.
      Om inget ska flyttas över så kunde det ju vara vettigt med länkar till de olika avdelningarna på gamla sidan som klistrade inlägg överst i varje forumavdelning.
      Att länkar var inaktuella på gamla sidan berodde inte på administratörerna väl? Har jag fel när jag menar att varje inloggad forummedlem kunde lägga till och ändra i den befintliga listan? Nu gissar jag att den funktionen är låst.
      www.modellflygnytt.se/mv.html

      Kommentar


      • #5
        Varför ska det flyttas över Patrik? Det som har utlovats är att den gamla sidan ska vara läsbar men ej gå att göra inlägg i.. Med risk för att vara tjatig,SMF:s gamla,egensnickrade forummotor gör det väldigt manuellt att flytta över någonstans. Ni kan starta flera liknande trådar om vad som inte flyttas över,det ändrar ingenting i praktiken.Denna fråga är väl redan förklarad här: https://svensktmodellflyg.org/forum/...butiker-fattas
        MVH
        //Bokis

        Kommentar

        Arbetar...
        X