Meddelande

Minimera
Inget meddelande ännu.

Spektrum ix12

Minimera
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Visa
Rensa alla
nya inlägg

  • Spektrum ix12

    Har bestämt mig för att byta upp mig till en ix20, inte för att den är värd sitt pris men ibland kan det vara kul att ha det där lilla extra. om det finns intresse för min ix12 som är inköpt april 2018 så är den nu till salu. Den är i mycket fint skick och originalförpackningen finns kvar. Kom med ett realistiskt bud.

  • #2
    Hej,

    Jag har en ix20 i fint skick som jag ska sälja. Jag kan eventuellt ta din ix12 som delbetalning och använda som elevradio då jag har en ix12 också. Jag värderar din ix12 till ca 4000,- och du måste avregistrera den om vi gör affär.
    Min ix20 är köpt 200122 på Elefun för ca 17000,-. Autopartner säljer dessa för ca 16000,- idag. Väska och tillbehör ingår.

    Ge mig ett bud. Mitt telefonnr är 0707398229 och jag bor i Rönninge söder om Stockholm.

    Radion är Ok men onödigt fin för mina EPP modeller.

    Mvh
    Johan

    Kommentar


    • #3
      Hej,

      Tack för det erbjudandet, men det kommer lite för sent då jag redan hunnit beställa en ix20 och har en köpare till min ix12.
      mvh.
      Per

      Kommentar


      • #4
        Ok, bra då löste det sig. Lägger ut annons strax på min ix20 för 11000,-
        Ha det bra! Du kommer bli jättenöjd med din ix20! Superfin skärm och hallelement i spakarna.
        Mvh
        Johan

        Kommentar


        • #5
          Såld

          Kommentar


          • #6
            Per, skulle du kunna berätta vad du fick för din ix12? Vet inte riktigt hur begagnat marknaden ger för pris.
            Mvh
            Johan

            Kommentar


            • #7
              Jag fick 4000:-och det var flera som gav det budet.

              Kommentar


              • #8
                Ok, stort tack! Ha en fin helg!

                Kommentar

                Arbetar...
                X