Meddelande

Minimera
Inget meddelande ännu.

Skalasegelare 2,5 meter till 4 meter

Minimera
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Visa
Rensa alla
nya inlägg

  • Skalasegelare 2,5 meter till 4 meter

    Söker en skalaseglare (glasfiber) från ca 2,5 meter upp till 4 meter, helst med motorspant i nosen.

  • #2
    Se min annons på en Kranich2 Spv 3,65M. Bara att kapa ur bogserkroken och ersätta med motor om så önskas.

    /Janne
    0706-327556

    Kommentar


    • #3
      Såg din annons, letar nåt mer av dom moderna seglarna

      Kommentar


      • #4
        Tack för tips, inväntar om de finns fler erbjudanden.

        Kommentar


        • #5
          Hej Anders!
          Jag har en 4 m ASW 20 från Valenta helt i glasfiber för bogsering. Infällbart huvudställ och luftbromsar. Bara att sätta i ack, mottagare och färska gummisnoddar till luckorna på huvudstället. Planet är i nyskick och måttligt fluget av förre ägaren och aldrig kraschat/lagat. Själv har jag aldrig haft den i luften. Jag köpte den begagnad för två år sedan men storseglare är nog inte min grej. Kan väl släppa den för SEK 5000,-
          Magnus Bernroth
          //Mange

          www.strangnasmodellflygare.se

          Licensed by the Swedish Civil Contingencies Agency to accuire pure nitromethane

          Endast döda laxar flyter medströms...

          Kommentar


          • #6
            Ursprungligen postat av Gasman Visa inlägg
            Hej Anders!
            Jag har en 4 m ASW 20 från Valenta helt i glasfiber för bogsering. Infällbart huvudställ och luftbromsar. Bara att sätta i ack, mottagare och färska gummisnoddar till luckorna på huvudstället. Planet är i nyskick och måttligt fluget av förre ägaren och aldrig kraschat/lagat. Själv har jag aldrig haft den i luften. Jag köpte den begagnad för två år sedan men storseglare är nog inte min grej. Kan väl släppa den för SEK 5000,-
            Magnus Bernroth
            Tack för tips, avaktar efter lite fler erbjudanden

            Kommentar


            • #7
              komplett minimoa 3400mm i spn.
              2700kr

              lunak 2700mm i spv dock lite jobb på den.
              saknar huv samt dålig klädsel
              1200kr

              Kommentar

              Arbetar...
              X