Meddelande

Minimera
Inget meddelande ännu.

Efterlysning

Minimera
X

• Filter
  • Tid
  • Visa
Rensa alla
nya inlägg

• Efterlysning

Jag efterlyser en person som sålt en Grumman F7F tigercat till Kungsör för kanske 5-6 år sen. Eller vet nån som gjort det. Vi rensar upp ett dödsbo, och denna kärra finns i samlingen. Vi har lite frågor kring den. Planet är ca 2 meter i spv och mörkblå.Gjuten glasfiberkropp. OM nån känner igen sig i detta , hör gärna av dig på tel nummer 0704425931 eller skicka sms. Mvh Mats O.
    Senast redigerad av Bird of time ; 2022-07-27, 21:34 .

Ursprungligen postat av Bird of time Visa inlägg
    Jag efterlyser en person som sålt en Grumman F7F tigercat till Kungsör för kanske 5-6 år sen. Eller vet nån som gjort det. Vi rensar upp ett dödsbo, och denna kärra finns i samlingen. Vi har lite frågor kring den. Planet är ca 2 meter i spv och mörkblå. OM nån känner igen sig i detta , hör gärna av dig på tel nummer 0704425931 eller skicka sms. Mvh Mats O.
    En FMS F7F Tigercat såldes inom vår klubb i oktober 2020 men inte till Kungsör. Kanske blev den såld vidare av vår medlem? Tidpunkten stämmer ju inte men modellen är ganska ovanlig så jag svarar ändå. Vill du att jag gå vidare?

Kommentar

Hej! Ja tack det vore snällt av dig. All info är välkommet

Kommentar

Den F7F som jag talat om finns kvar hos vår klubbmedlem och är alltså inte aktuell i det här sammanhanget, sorry!

Kommentar

Ok Tack för svar.

Kommentar

Arbetar...
          X