Meddelande

Minimera
Inget meddelande ännu.

Förrådsrensning, diverse flygplan och helikopter säljes!

Minimera
X

• Filter
  • Tid
  • Visa
Rensa alla
nya inlägg

• Förrådsrensning, diverse flygplan och helikopter säljes!

Hej!

Då var det dags för mig att rensa i förrådet och allt ska bort. Det var ett tag sedan något av planen (eller helikoptern) flög så dom behöver nog en liten översyn innan du prövar deras vingar. Skickas helst inte, föredrar att köparen hämtar på angiven adress enligt överenskommelse (finns i Jämtland). Alla priser kan diskuteras och först till kvarn gäller, tänk på att annonsen finns på fler sidor!

När du bestämt dig för vilken/vilka av modellerna du är intresserad av, skicka ett email till ole.granberg1995@gmail.com så diskuterar vi vidare.

Utbudet består av:

1 helikopter, Raptor. Metanoldriven (om jag kommer ihåg rätt!). En massa reservdelar medföljer om så önskas, allt mellan rotorblad till bränsledunk. Ej flugen under mina år som ägare och levereras som ARF, om du inte vill behålla futaba mottagaren som redan finns monterad. Fint skick. Fler bilder finns! Prisidé: 1000 kr

1 Edge 540. Ej eldrift. Ej flugen under mina år som ägare. Fint skick. Fler bilder finns! Prisidé: 800 kr

1 DS Models Ocelot. Fin segelmodell som enligt andra piloter passar bra i hangvinden. Ej flugen under mina år som ägare. Mycket fint skick. Levereras som ARF. Montera bara en mottagare så är den redo. Fler bilder finns! Prisidé: 1000 kr

1 FMS Models ASK 21. Levereras som ARF, mottagare behövs. Testflugen några gånger efter montering men inte mer än så, CG behöver justeras. Fler bilder finns! Prisidé: 500 kr

1 Vladimir's model DLG Snipe. Levereras som ARF. Mottagare behövs. Många fantastiska flygningar under mitt ägarskap. Tydliga tecken på användning finns på vingar, stabbe och kropp. Medföljer en helt ny kropp (inklusive alla stötstänger) och 2 reservfenor. Fler bilder finns! Prisidé: 600 kr

1 Vladimir's model DLG Elf. Levereras som ARF. Mottagare behövs. Mycket fin modell för kvällstermiken! Trots många flygningar så är den i fint skick. En liten översyn kan den dock behöva innan första flygning. Fler bilder finns! Prisidé: 700 kr.

Utöver flygplanen och helikoptern så finns det massor med tillbehör så som servon, stötstänger, mottagare, batterier etc. till salu om intresset skulle finnas!

Hej! Helikoptern är inte längre tillgänglig då den blivit såld.

Kommentar

Arbetar...
    X